LIF modtager et VEO

15. februar 2023 kl. 13:32

Sommer i By sponsorer et VEO kamera til Løsning IF

Løsning IF har igennem en periode haft et ønske om at lave nogle tiltag, som skal forbedre forholdene for klubbens medlemmer.
Et par af de tiltag som bestyrelsen har arbejdet på er at få et VEO kamera, som rigtig mange fodboldklubber bruger idag. Med et VEO kamera har trænerne mulighed for at optage træninger og kampe og efterfølgende se dette med spillerne og gennemgå situationer i kampene m.m..
Takket være et tilskud fra Sommer i By er dette nu blevet muligt, og der vil blive arbejdet med tingene i den kommende periode, og VEO kameraet er allerede blevet købt takket være tilskuddet fra Sommer i By. På vegne af den samlede bestyrelse og alle medlemmerne i Løsning IF, siger vi tusinde tak for tilskuddet, det vil helt sikkert gavne klubben og medlemmerne i de kommende år.